Основою для ефективної роботи авіаційного та туристичного підприємства є правильно обрана стратегія і напрям діяльності. У випадку з авіакомпаніями і туристичними операторами - це правильно обраний напрямок (маршрут) і ринок для розвитку пасажирського та туристичного потоку. Як же правильно вибрати ринок? Питання цілком логічне і ми з радістю поділимося своїм досвідом у сфері авіаційної індустрії і складемо грамотний бізнес-план для розвитку компанії з «нуля», але тут ми порадимо з чого почати і як створити всі умови для сприятливого розвитку вже існуючих у авіакомпанії та туристичного оператора напрямків.
Під метою розвитку напрямку ми розуміємо підвищення ефективності комерційного та маркетингового розвитку авіа- та туристичного підприємства, і як наслідок, збільшення прибутковості та досягнення стратегічних завдань.
На початку роботи з будь-яким напрямком необхідно поставити певні завдання, які в наслідок сформують нам повне бачення ситуації і розставлять акценти.
Основні тези:
Але це далеко не повний список завдань, які необхідно поставити компанії для визначення стратегії розвитку нового або вже існуючого маршруту або напряму. У кожної задачі є свої індивідуальні особливості, свої «підводні камені», які потребують персональному підході і не будуть працювати на аналогічних прикладах.
Компанія Стиль Авіа підбирає індивідуальних підхід до кожного клієнта, партнера, до кожної поставленої задачі. Ми не працюємо шаблонами і не обмежуємо себе рамками. Наша мета - поділитися своїми знаннями і креативністю з Вами, разом досягти успіху і отримати унікальний досвід від роботи!
З нами можна зв'язатися за тел. +38 (044) 249 94 33 або написати на e-mail info@styleavia.com.ua.
Успіхів у бізнесі!