Ви є тут

Маркетинг і реклама

Компанія СТИЛЬ АВІА в якості Генерального представника (GSA) туристичного оператора або авіакомпанії надає послуги по створенню та організації маркетингової стратегії розвитку компанії і розробці рекламних кампаній підприємства.

 

МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН: РОЗРОБКА І СТРАТЕГІЯ

 

 

Для розробки маркетингового плану в першу чергу необхідно розуміти кінцеві цілі розвитку компанії або так звані проміжні цілі, які необхідно реалізувати в певному часі і просторі. Що під цим розуміти? Для того, щоб що-небудь просувати необхідно мати чітке уявлення про те, що ми хочемо просувати або поширювати (який товар або послугу), в якій ціновій категорії, для кого ми хочемо це робити (категорії клієнтів і споживачів), і яким чином просувати на ринок і все що з цим пов'язано. Всі ці аспекти взаємопов'язані, адже від кожного з них залежить подальша стратегія по просуванню і розвитку компанії.

 

Найголовніше при цьому - розуміння, що всі заходи повинні бути націлені безпосередньо на пряме збільшення прибутку компанії - це основна мета маркетингу, все інше - лише допоміжні цілі для реалізації основної.

 

Зазвичай маркетинговий план розвитку прив'язують до фінансового року для позначення строків реалізації маркетингової стратегії (наприклад, необхідно збільшити прибуток до 2016-го року на 57%; або збільшити обсяг продажів до березня 2017-го в 3 рази та інше), прогнозування динаміки продажів і маркетингових витрат, а також для можливості контролю за виконанням плану всіх підрозділів компанії і можливості його коректування для досягнення поставлених цілей.

 

Основними пунктами для успішної реалізації маркетингового плану є наступні дії:

 

  • Аналіз поточної ситуації діяльності копанні на ринку - проведення внутрішнього аудиту та мінімального аналізу ринку, а також SWOT-аналіз для визначення сильних і слабких сторін підприємства для просування та усунення відповідно
  • Аналіз діяльності конкурентів
  • Визначення товарної стратегії компанії (вибір товару / послуги для просування і визначення цінової політики)
  • Маркетингова стратегія - визначення позиціонування компанії та заходи щодо посилення позицій на ринку і нових ринках, визначення заходів по роботі з клієнтами та партнерами, визначення способів реалізації продукту (по яких каналах дистрибуції, якими інструментами просування впливати на ринок), а також варіанти обслуговування потенційних споживачів ; прогнозування динаміки продажів і маркетингових витрат; заходи та інструменти для контролю за виконанням показників з урахуванням зміни ринкового середовища

 

НАША МЕТА - ВАШ ДОХІД

 

Від правильно складеної і реалізованої маркетингової і рекламної стратегій залежить майбутнє компанії, її розвиток і просування на ринках, а також безпосередньо прибутковість і успіх.

 

СТИЛЬ АВІА готова поділитися своїм професійним досвідом в авіабізнесі і туризмі для досягнення поставлених цілей і взаємного збільшення доходів наших компаній! Ми гнучкі і завжди відкриті до співпраці! Наш телефон +38 (044) 249 94 33 та електронна пошта info@styleavia.com.ua.

 

Успіхів у бізнесі!